1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Pardavėjas: MB „Kavos guru“
Įmonės kodas: 305185972
Adresas: Tvenkinio g.79 Kauno.Raj. Girionių Km.
El. paštas: pardavimai@androidaudio.lt
Tel.: +37063610678
Duomenys apie bendrovę kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre.
1.2. Pirkėjas – asmuo, perkantis iš Pardavėjo prekes arba paslaugas. Pirkėjas – vartotojas yra fizinis asmuo, sulaukęs 18 metų, ketinantis įsigyti prekių ar paslaugų iš Pardavėjo MB Kavos guru, su verslu ar profesija nesusijusiais tikslais. Pirkėjas – verslininkas yra fizinis ar juridinis asmuo, ketinantis įsigyti prekių iš Pardavėjo MB Kavos guru su verslu ar profesija susijusiais tikslais. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, jis veikia per įgaliotą atstovą, užsiregistravusį Parduotuvėje nustatyta tvarka.
1.3. Parduotuvė: Androidaudio.LT
1.3.1. Elektroninė parduotuvė, pasiekiama adresu androidaudio.lt
1.4. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigas, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu – pardavimu iš Pardavėjo susijusias nuostatas.
1.5. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus ar pakeistą pardavimo tvarką bei sąlygas. Pirkėjas informuojamas apie tai el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
2. PRIVATUMO POLITIKA
2.1. Visi iš vartotojų surinkti asmens duomenys tvarkomi LR nustatyta tvarka.
2.2. Visi surinkti duomenys apie jus ir jūsų pirktą prekę niekada nebus perduodi trečiosioms šalims ar panaudoti kitais negarbingais tikslais.
2.3. Išsamias privatumo politikos taisykles galite paskaityti nuorodoje: https://androidaudio.lt/privatumo-politika/
3. PREKIŲ UŽSAKYMAS
Visos Parduotuvėje nurodytos prekių kainos yra galutinės ir nurodytos su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
Prie galutinės kainos gali būti pridedamos papildomos išlaidos (pvz., pristatymo mokestis), kurios aiškiai nurodomos prieš pirkėjui patvirtinant užsakymą.
Pirkėjas atsiskaito už prekes pasirinktu būdu (bankiniu pavedimu, elektronine bankininkyste ar kitu būdu, nurodytu Parduotuvėje).
Patvirtinus užsakymą, pirkėjui į jo nurodytą el. pašto adresą išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas su visomis nuotolinės sutarties sąlygomis patvariojoje laikmenoje (pvz., PDF dokumento ar elektroninio laiško forma).
Šiame patvirtinime pateikiama visa vartotojui privaloma informacija pagal LR civilinio kodekso 6.2287 straipsnį: Pardavėjo rekvizitai, kaina, pristatymo sąlygos, sutarties atsisakymo teisė, prekių grąžinimo tvarka ir kita privaloma informacija.
3.1. Pirkėjas prekes gali užsisakyti vienu iš šių būdų:
3.1.1. Internetu, pateikdamas užsakymą Pardavėjo elektroninėje parduotuvės svetainėje.
3.1.2. Kitomis elektroninių ryšių priemonėmis (el. paštu arba telefonu.)
3.1.3. Fizinėje Pardavėjo parduotuvėje.
Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai pirkėjas pateikia užsakymą ir jį patvirtina Parduotuvėje.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti būtent tą prekę, kurią pirkėjas užsakė.
Jei prekės pristatyti neįmanoma, Pardavėjas informuoja pirkėją nedelsiant ir, gavęs pirkėjo sutikimą, gali pasiūlyti analogišką prekę. Jei pirkėjas nesutinka – Pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus per 14 kalendorinių dienų.
3.2. Pirkėjas prekes užsakydamas 3.1.1 nurodytu būdu, privalo sistemoje pateiktuose informacijos laukuose nurodyti tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis, kurie yra tvarkomi Privatumo politikoje numatyta tvarka. Jeigu, Pirkėjas pateikė klaidingus duomenis, pavyzdžiui klaidingą prekių pristatymo adresą ar kontaktinį telefono numerį, dėl ko Pardavėjas patyrė papildomas išlaidas siųsdamas prekes pakartotinai, Pardavėjas gali pereikalauti padengti patirtus nuostolius iš Pirkėjo.
3.3. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka su Taisyklėmis ir jų taikymu.
3.4. Pirkėjui pateikus prekių užsakymą yra laikoma, kad tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
Prekės pristatomos Lietuvoje per ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo, nebent šalis susitaria kitaip.
Pristatymo būdai ir kainos pateikiami prieš užsakymo patvirtinimą.
Jei Pardavėjas negali pristatyti prekės per sutartą laiką, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pristatyta per papildomą protingą terminą, arba nutraukti sutartį ir atgauti sumokėtus pinigus.
Prekės pristatymo rizika (pvz., sugadinimas, praradimas transportuojant) tenka Pardavėjui iki tol, kol prekė perduodama pirkėjui.
4.1. Užsakymas vykdomas po visiško atsiskaitymo su mumis. Prekės sandėlyje pristatomos per 2-4 d.d. Prekės užsakomos iš tiekėjo sandėlio pristatomos per 7-20 d.d
4.2. Jeigu prekės Pardavėjo sandėlyje nėra, apie planuojamą prekės pristatymo terminą Pirkėjas yra informuojamas ir elektroniniu laišku su užsakymo patvirtinimu.
4.3. Užsakytas prekes, kurias Pardavėjas turi sandėlyje, paruošia siuntimui tą pačią darbo dieną (pateiktiems užsakymams iki 13:00 val.), sulaukus apmokėjimo ir jei apmokėjimas matomas ne vėliau kaip iki 14.00 val., kitu atveju Pirkėjo prekes paruošia siuntimui kitą darbo dieną.
4.4. Pardavėjas pasiliek teisę, jog išimtinais atvejais prekės pristatymas gali vėluoti, dėl nenumatytų aplinkybių.
4.5. Užsakymai siunčiami diskrečioje apsauginėje pakuotėje, jog prekė nebūtų pažeista.
4.6. Pirkėjo išsirinkta prekė bus supakuojama į specialiai pagamintą pakuotę ant kurios bus nurodomi siuntėjo bei gavėjo nurodyti adresai, taip pat pridėtas siuntos važtaraštis nurodantis kokios prekės yra siuntoje.
4.7. Jeigu užsakymą sudaro ne viena prekė, o pasirinktos prekės turi nurodomus skirtingus pristatymo terminus, Pardavėjas, pasilieka teisę prekes siųsti atskiromis siuntomis, pagal nurodytus individualius prekių pristatymo laikus, pateikus prašymą prekes gauti vienu metu, visoms prekėms bus taikomas tas pristatymo terminas, kuris buvo nurodomas prie vienos iš pasirinktų prekių ilgiausias.
4.8. Pirkėjas turi patikrinti prekes, jų pakuotes prekių priėmimo – perdavimo metu iš kurjerio. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
4.9. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir nenurodžius pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
5. PARDAVĖJO ATSAKOMYBĖ
5.1. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už padarinius, jei jų atsirado dėl to, jog Pirkėjas pateikė klaidingus Asmens duomenis sudarant pirkimo – pardavimo sutartį tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
Pardavėjas neatsako už nuostolius, patirtus dėl to, kad pirkėjas nesusipažino su šiomis taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
Pardavėjas neatsako už kitų įmonių (kurjerių, bankų, mokėjimo sistemų) paslaugų sutrikimus.
5.2. Pardavėjas nėra atsakingas už parduotuvėje esančias nuorodas į kitus tinklalapius, juose pateiktą informaciją ar kitą vykdomą veiklą.
5.3. Pardavėjas pasilieka sau teisę bet kada sustabdyti savo veiklą ar ją pakeisti nieko apie tai neįspėjus.
5.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti jūsų užsakytą prekę tuo adresu, kurį jūs nurodėte atlikdamas užsakymą.
5.5. Pardavėjas pasilieka sau teisę pakeisti jūsų užsakytą prekę į analogišką (jei tuo metu neturime jūsų pasirinktos prekės) arba grąžinti jūsų sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
6. PIRKĖJO ATSAKOMYBĖ
6.1. Pirkėjas atsako už visų savo pateiktų duomenų tikslumą.
6.2. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už visus savo atliktus veiksmus Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje.
6.3. Jeigu Pirkėjas nesusipažino su pirkimo – pardavimo taisyklėmis – laikoma, kad jis neturi teisės apsipirkti Pardavėjo parduotuvėje.
6.4. Pirkėjui teikiant užsakymą internetu ir pažymėjus varnelę prie teiginio „Aš sutinku su prekių pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir įsipareigoju jų laikytis, yra laikoma, kad Pirkėjas pilnai susipažino ir sutiko su pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo taisyklėmis.
6.5. Pirkdamas Android Multimediją automobiliui, Pirkėjas supažindinamas, kad įrenginys nėra orginalus Automobilio komponentas ir po Multimedijos instaliacijos, kai kurie su orginaliu audio grotuvu susieti komponentai gali veikti-atrodyti kitaip arba neatlikti funkcijos.
7. PREKIŲ GRĄŽINIMAS, PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES ATSISAKYMAS
7.1. Pirkėjas (vartotojas) gali grąžinti ar pakeisti prekes pirktas Pardavėjo parduotuvėje ( elektroninėje), tai padaryti gali per 30 dienų, nuo prekės gavimo dienos. Grąžinant ar keičiant prekę ji turi būti supakuota originalioje pakuotėje, prekė negali būti naudota ar pažeista, nepraradusi prekinės išvaizdos. Pirkėjas sutarties gali atsisakyti pristatydamas prekę siunčiamuoju būdu arba elektroniniu paštu gurukavos@gmail.com atsiųsdamas Pardavėjui pranešimą apie Pirkimo–pardavimo sutarties atsisakymą. Savo pranešime, pirkėjas turi aiškiai nurodyti jog nori atsisakyti pirkimo sutarties, pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą arba kvitą). Prekės pardavėjui turi būti grąžinamos ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie Pirkimo–pardavimo sutarties atsisakymo patvirtinimo iš Pardavėjo. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Tinkama siuntos pakuotė yra tokia, kurios nepažeidus neįmanoma pasiekti ir sugadinti siuntos turinio. Pakuotė turi apsaugoti siuntos turinį nuo galimų pažeidimų transportavimo ir rūšiavimo metu. Taip pat pakuotė turi būti saugi, t.y. neturi kelti pavojaus aplinkai: žmonėms, kitoms siuntoms, įrenginiams ir pan. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos.
Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties (grąžinti prekę).
Pardavėjas privalo grąžinti visas vartotojo sumokėtas sumas, įskaitant prekės kainą ir pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas.
Pinigai grąžinami tuo pačiu mokėjimo būdu, kokį naudojo pirkėjas, nebent pirkėjas aiškiai sutiko su kitokiu būdu ir dėl to jam nekilo papildomų išlaidų.
Prekę galima grąžinti, jei ji nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, originalioje pakuotėje.
Grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama netinkamos kokybės prekė.
Pardavėjas per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo įsipareigoja grąžinti pirkėjui jo sumokėtą sumą.
Pirkėjas turi teisę pareikšti pretenziją dėl prekės kokybės per 2 metus nuo prekės gavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio garantijos termino.
Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui apie prekės neatitikimą reikalavimams ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo neatitikimo nustatymo dienos.
Pardavėjas padengia netinkamos kokybės prekių grąžinimo (siuntimo) išlaidas.
Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sugrąžintos prekės gavimo ar nuo įrodymų apie jos išsiuntimą gavimo grąžinti pirkėjui už prekę sumokėtą kainą.
7.2. Pirkėjui pinigai už grąžinamą prekę yra grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, po to, kai prekės yra grąžinamos Pardavėjui.
7.3. Pardavėjas pasilieka teisę prekes po grąžinimo patikrinti, jeigu grąžinamos prekės neatitinka reikalavimų, t.y. buvo pažeistos, panaudotos, sugadinta pakuotė ar prekinė išvaizda. Jeigu pastebėti prekės pažeidimai prekei, kuri buvo pirkta Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje, už prekes gali būti grąžinta iki 80 proc. sumos.
7.4. Tuo metu, kol prekė yra grąžinama ar keičiama už ją atsako vartotojas, taip pat, grąžinimo ar keitimo išlaidas turi vartotojas, Pardavėjas padengs transportavimo išlaidas tik tuo atveju, jeigu gauta prekė buvo nekokybiška arba netinkama naudoti.
7.5. Kokybiškos užsakomosios prekės kurios buvo užsakomos, modifikuojamos arba gaminamos pagal individualų Pirkėjo užsakymą nėra grąžinamos.
7.6 Dėl gaminio specifikos, Android multimedijos įrenginiai, kurie buvo montuoti į transporto priemonę ar kitaip naudoti, negali būti grąžinami, nes po montavimo jie praranda prekinę išvaizdą ir techninę būklę, tinkamą pakartotinam pardavimui.
Prašome prieš montuojant įsitikinti, kad įrenginys atitinka jūsų lūkesčius – sumontuotos ar naudotos Android multimedijos grąžinti negalima.
7.7 Dėl savo techninių savybių bei jautrumo įtampos svyravimams, Android multimedijų priedai ir komponentai (pvz., CAN BUS adapteriai, laidai ir kt.), kurie buvo naudoti, pajungti ar kitaip eksploatuoti, nėra grąžinami. Remiantis LR civilinio kodekso 6.362 str. 4 d., vartotojas praranda teisę atsisakyti sutarties, kai prekė buvo naudota ir dėl to prarado prekinę išvaizdą ar funkcionalumą.
8. PREKIŲ KOKYBĖ IR GARANTIJA
8.1. Pirkėjas yra informuojamas, kad Prekių nuotraukos bei video skirtos tik iliustraciniams tikslams. Originalių produktų parametrai, spalvos, užrašai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl reikia vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Vizualinė prekių medžiaga nenurodo prekių komplektacijos, todėl būtina vadovautis prekės aprašyme ir specifikacijose pateikta informacija.
Pirkdamas Android Multimediją automobiliui, Pirkėjas supažindintas kad įrenginys nėra orginalus automobilio komponentas ir po Multimedijos instaliacijos, kai kurie su orginaliu audio grotuvu susieti komponentai gali veikti kitaip arba neatlikti funkcijos.
8.2. Pirkėjų (vartotojų) įsigytoms prekėms taikoma įstatyminė 2 metų prekių kokybės garantija.
8.3. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti prekių garantija, grąžina prekę Pardavėjui, kad ji būtų pataisyta arba pakeista. Už garantinės prekės pristatymą išlaidos tenka Pardavėjui.
8.4. Jeigu prekės gedimo pašalinti negalima, prekė gali būti keičiama alternatyvia preke.
8.5. Pirkėjas su preke turi pristatyti prekės įsigijimo dokumentus (sąskaitą faktūrą arba prekės pirkimo kvitą).
8.6 Jeigu prekės garantinės apžiūros metu yra nustatyta, kad prekė yra pažeista vartotojo, garantinis aptarnavimas nėra taikomas.
Jei pirkėjas gauna netinkamos kokybės prekę, jis turi teisę reikalauti:
- pakeisti prekę tinkamos kokybės preke,
- sumažinti prekės kainą,
- arba grąžinti sumokėtus pinigus.
Netinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.
Pinigai už netinkamos kokybės prekes grąžinami per 14 dienų nuo skundo patenkinimo.
9. NETEISMINIS GINČO SPRENDIMAS
9.1. Jeigu jūsų netenkina mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, jūs galite pateikti mums rašytinę pretenziją el. paštu gurukavos@gmail.com kurią išnagrinėsime ne vėliau kaip per 30 dienų. Jeigu atsakymas jūsų netenkins, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (interneto svetainėje www.vvtat.lt)
Baigiamosios nuostatos
- Visi ginčai tarp pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
- Šios taisyklės parengtos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.